Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Η Παρθένα Τσοκτουρίδου σε εγκυκλοπαίδειες, βραβεύσεις, παρουσιάσεις και μελοποιήσεις το έτος 2016…


Τον Ιανουάριο του 2016 παρέλαβα την εγκυκλοπαίδεια γραμμάτων και τεχνών της ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, στην οποία συμπεριλήφθηκε το βιογραφικό μου με ένα ποίημά μου και ένα δικό μου έργο τέχνης .


Τον Φεβρουάριο του 2016 παρέλαβα το λεύκωμα της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος με τίτλο «Ποίηση και πεζογραφία λογοτεχνών βορείου Ελλάδος, στο οποίο συμπεριλήφθηκε βιογραφικό μου και ένα ποίημά μου. Παρέλαβα επίσης και τον 28ο τόμο της Λογοτεχνικής Εγκυκλοπαίδειας του ΧΑΡΗ ΠΑΤΣΗ, στην οποία συμπεριλαμβάνονται (4) ποιήματά μου.

Τον Μάρτιο του 2016 παρέλαβα από το «Καφενείο των Ιδεών» το βιβλίο «ΑΛΜΑΝΑΚ» ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΑΝΘΟΣ των εκδόσεων «ΙΑΝΘΟΣ», όπου συμπεριλαμβάνεται απόσπασμα του βραβευμένου μου βιβλίου «Η καμπάνα του Πόντου χτυπάει στο Βέρμιο». 


Τον ίδιο μήνα παρέλαβα και το βιβλίο «Το αρχαίο ελληνικό μεγαλείο» της ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, όπου συμπεριλαμβάνεται ποίημά μου με το ίδιο θέμα, το οποίο βραβεύτηκε με το ΒΡΑΒΕΙΟ «Αιανή» στον 5ο Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό της.


Στις 31/3/2016 παρουσίασα το παραμύθι μου «Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ» (παραμύθι των διαβητικών) στη Κοβεντάρειο Βιβλιοθήκη Κοζάνης σε (3) Νηπιαγωγεία της Κοζάνης (15ο, Α-ΜΠΕ-ΜΠΑ-ΜΠΛΟΜ και Ειδικό) και σε (2) Δημοτικά Σχολεία (Τρανόβαλτου και Δρεπάνου – Τάξεις Α,Β,Γ).




Στις 15/5/2016  βραβεύτηκα από το Διεθνές Φεστιβάλ Χορευτικών και Μουσικών Συγκροτημάτων που διοργάνωσε ο οργανισμός «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», με γενική διεύθυνση του αρχιμουσικού και διευθυντή ωδείων Χρήστου Τορούνογλου στο Πολιτιστικό Κέντρο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»  στη Θεσ/νίκη. Το φεστιβάλ τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Μουσικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος.



Στις 19/5/2016 παρουσίασα την ομιλία μου ως κεντρική ομιλήτρια στην κεντρική πλατεία Πτολ/δας που διοργάνωσαν οι Ποντιακοί Πολιτιστικοί Σύλλογοι της ευρύτερης περιοχής Εορδαίας για την ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, με θέμα: «Η Γενοκτονία των Ποντίων πέρα από μικροπολιτικές σκοπιμότητες-Η διεθνοποίησή της πάγιο αίτημα του Ελληνισμού».


Τον Ιούλιο του 2016 εξέδωσα το βιβλίο μου «Βουτιές στον έρωτα» στην «εχέδωρος» εκδοτική, στο οποίο περιλαμβάνονται (18) διηγήματα.


Τον Αύγουστο του 2016 παρέλαβα το CD «Μουσικοί Παλμοί φως ελληνικό» της ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, όπου περιλαμβάνεται μελοποιημένο το ποίημά μου «Ποσειδωνιάτο άλογο» μαζί με άλλα (12)  που είναι των μελών της ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και της ΕΛΒΕ. Τα ποιήματα είναι μελοποιημένα από τον Καμπάνη Σαμαρά, διευθυντή Συμφωνικής ορχήστρας, Συνθέτη, Καλλιτεχνικό Διευθυντή Ωδείων και Καθηγητή Ανωτέρων θεωρητικών και σύνθεσης από την Κρατική Ακαδημία της Σόφιας. Το ποίημά μου ερμηνεύτηκε από την Σοπράνο Ελένη Κόμνη.


Στις 31/8/2016 παρουσίασα το βιβλίο μου «Βουτιές στον έρωτα» στο Δημοτικό Σχολείο Κομνηνών Εορδαίας. Την αφήγηση αποσπασμάτων του βιβλίου έκανε  η Νατάσα Μποζ.


Στις 20/11/2016 απήγγειλα ποίηση του Γιώργου Θέμελη στο τιμητικό αφιέρωμα του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΜ-Θ/Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης στην αίθουσα του Ιδρύματος (Μορκεντάου 1, 1ος όροφος, Θεσ/νίκη) , όπου πραγματοποιήθηκε και το «Παιχνίδι με την ποίηση του Γιώργου Θέμελη», μια δίωρη πρωτότυπη δραματοποίηση επιλεγμένων ποιημάτων με τη σκηνοθετική επιμέλεια της Μόνας Κιτσοπούλου. 
Στη δραματοποίηση απήγγειλαν οι παρακάτω  μαθητές του β’ κύκλου σπουδών  του εργαστηρίου «Παράθλαση» 2015-2016: 
Αριάδνη Αλεξίου, Μυρσίνη Ανδρεάδου, Λήδα Καραδέδου Ισουά, Στεφανία Κοσιντζή, Κατερίνα Κούρτογλου, Αδριανός Φριλίγγος, Ανατολή Φωτιάδου, Ιάσων Χατζηβασιλείου, Δέσποινα Χατζηεμμανούηλ, Νίκη Χριστοπούλου.
Τραγούδησαν οι: Κατερίνα Γανδά, Γιώργος Γκασνάκης, Κυριάκος Ξανθόπουλος, Αφροδίτη Τσακίρη, Χριστίνα Ριζίδου, Δέσποινα Χατζηεμμανουήλ. 
Στην αφήγηση ήταν ο Γιώργος Γκασνάκης. 
Παρακειμενικά σχόλια: Μαρία Ιατρού, επίκουρη καθηγήτρια νεοελληνικής λογοτεχνίας Α.Π.Θ. 
Κιθάρα – Διδασκαλία τραγουδιών: Κυριάκος Ξανθόπουλος. 
Την παρουσίαση του προγράμματος έκανε η δημοσιογράφος και Αμφικτυόνισσα Μάρνη Χατζηεμμανουήλ.
Άλλοι φίλοι Αμφικτύονες/-ισσες του έργου του Γιώργου Θέμελη που απήγγειλαν ποιήματά του ήταν οι εξής:
Αλεξίου Γεωργία, Χατζή Αναστασία, Φωτίου Γιάννης, Τσοκτουρίδου Παρθένα, Παπαβασιλείου Πασχάλης, Σαντά Δήμητρα, Πασχαλίδου Μαρία, Κόττης Κων/νος, Ζαχαρούδη Αλεξάνδρα (κόρη της Μ.Πασχαλίδου), Καρακασίδης Πόλης, Γιαννακοπούλου Θωμαή

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του πλήθος δημοσιογραφικού κόσμου, καθώς επίσης και ο Πρόεδρος της ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ κ. Δημήτρης Μπουκόνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου